sreda, 17. avgust 2016

Navihana opica

Vzemi življenje kot igro in svet kot igrišče. 
Robert Baden-Powell

Tale navihana opica je bila ljubezen na prvi pogled. Morala je priti v barvito malo mesto. 
Upam, da se tu počuti kot doma,  saj je ta včasih prava džungla.


Želja je bila nekaj otroškega, navihanega
in simpatičnega. Za osebo, ki bo po srcu vedno velik otrok.


Ozadje sem naredila s smooshing ink z dvem odtenkoma rumene distress blazinice.
Uporabila sem šablone Najlepšega para za lepe želje in navihano opico Echo Park.

Najlepše želje, da bo življenje še bolj navihano in svet pravo igrišče.
 

Pozdravček do naslednjič,
V.
---------------------------------------

Voščilnico prijavljam na:

14 komentarjev:

  1. Zelo simpatična voščilnica z navihano opičko :)

    OdgovoriIzbriši
  2. tole je pa tako simpatično, res cartkana opica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako ljubka opica in lepa voščilnica. Hvala, da si se pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Če bi bilo več ljudi, ki bi v srcu hranili otroka ljubezni bi bil svet veliko lepši. Všeč mi je, da si uporabila prelep stavek Roberta Baden - Powella. Hvala in čestitke. Si mogoče bila skavtinja v Lj.?;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako prav imaš, da bi bil svet veliko lepši, če bi v srcu hranili otroka ljubezni. Tale naš Bi-Pi je imel same pametne nasvete. :) Res sem skavtinja in nekaj svojih skavtskih dogodivščin sem preživela tudi v Ljubljani med volčiči. Si bila tudi ti med njimi? ;)

      Izbriši
  5. Kako je pa tale opica ljubka! Super voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj,kako je srčkana. Lepo si naredila ozadje. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Simpatična opica lepo paše na popackano ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mister simpatikus je tale opica...res je zelo simpatična in škoda bi bilo, da bi še kaj drugega dala na voščilnico, ker napis in tale afna je čisto dovolj.
    Sorry, da sem tako "zgodnja" s komentarjem....si mi ušla neznano kam...popravljam napako!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca, ker se ustaviš tukaj pri meni. :) Nič zato, tudi sama ponavadi zamujam s komentarji.. Napaka popravljena!! :D

      Izbriši