sobota, 24. december 2016

Božična darila

"Christmas is the spirit of giving, without a thought of getting."
Thomas S. Monson

S sodelavci smo se v veselem decembru odločili,
da poskusimo postati skriti Miklavži in skriti Božički drug drugemu.
Tako smo se lotili skrite naloge in morali pokazati dobro mero iznajdljivosti,
ustvarjalnosti in tudi navihanosti.


Najprej so nastale majhne škatlice s sladkimi dobrotami
za zimske dni in praznično decembrsko vzdušje.


Tako sem čez cel mesec razveseljevala in vsaj malo polepšala dneve sodelavkama s pozitivno mislijo, sladkim bonbončkom ali doma narejenim darilcem.
Res sem uživala v pripravljanju pozornosti.



Zaključna darila, ki sta ju dobila, sem zavila malo drugače kot običajno.
Na spletu sem našla ogromno ideje za praznično dekoracijo daril,
na koncu pa se odločila za slednjo.



Zelo podobna, a vendar vsak zase drugačen in narejen z namenom.
Kajti notranjost je bila skrbno izbrana.
Za vsako nekaj drugega.


Tudi, če pod smrečico ne boste našli daril, nič zato,
če si ogledate risanko ali risani film z naslovom Kako je Grinch ukradel božič,
vam bo takoj jasno, kje se skirva pomen božiča.

"Christmas will always be as long as we stand heart to heart and hand to hand.
Dr. Seuss, How the Grinch Stole Christmas

Vsa moja narejena darilca prijavljam na:

6 komentarjev:

  1. A ni lepo ko presenečamo in razveseljujemo in december je pravi mesec za to. Sama sem podarjala, a lahko rečem da sem dobila nazaj vse in več. Čudovito si zavila darila, za takšen naraven način ustvarjanja sem se odločila v naslednjem letu in zato mi je tvoja ideja res prava izbira.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. December je res pravi mesec za razveseljevanje. Ampak ustvarjalke znamo to počet čez celo leto. In tako kot praviš, dobimo več kot podarimo tudi nazaj. Hvala za tvoje obiske in darilo, ki mi je tako lepo polepšalo začetek novega leta. Hvala iz ♥!

      Izbriši
  2. Čudovito si zavila darilca. Lepe praznike!

    OdgovoriIzbriši
  3. zadje zavijanje tudi pri meni zmaga. občudujem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, tudi meni je bilo v veselje. In tak videz mi je res všeč.

      Izbriši
  4. Prave vejice...dobro, res dobro natur zavito darilo. Mislim, da si s tem dala marsikateri dobro idejo. Lepe praznike tudi tebi in vsem tvojim.

    OdgovoriIzbriši