sobota, 24. december 2016

Gospa Božičkova

Frank Sinatra

Gospa Božičkova.
Tista gospa, ki se ponavadi vedno skriva za gospodom Božičkom
in ki skrbi, da se kar v dimnike ne skotali.


Danes je verjetno v svoji božično okrašeni kuhinji in peče piškote,
morda pa je Božičku za na dolgo pot pripravila še zadnjo skodelico mleka.


Saj se bo s svojimi sanmi in severnimi jeleni odpravil okoli sveta, 
da razveseli otroške oči in nasmeji vsa njihova lica.


Verjetno ni treba dolgo ugibati, 
komu je bila namenjena moja  praznična voščilnica z gospo Božičko.


Naši nasmejani in srčni Božički Mojci, ki je za Božička dobila najlepše darilo.
Se vidi, da majo veze tam na Severnem polu. :)
Iskrene čestitke, babi Mojca! 

--------------------------------
Voščilnico prijavljam v: 

4 komentarji:

  1. Ha ha ha oz. tukaj bolj paše ho ho ho....tole si pa zadela, že ko sem jo dobila mi je šla na smeh...hvala lepa draga Valentina, res je prisrčna in že krasi streho hiške naših malih punc. Lepo praznujte.

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes sem preživela čudovit predbožični večer pri naši mladi družinici in je bilo tako zelo lepo, sem imela mojega božička in sem se počutila resnično kot njegova Božička s polnim prtljažnikom daril. S tole voščilnico si pa res zadela, Mojca je prava Božička in letos je dobila najlepše darilo, pa še tvojo krasno voščilnico, ki jo je spravila v smeh in to šteje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Very cute image. Great humourous Christmas card. Thank you for joining us at Holly Jolly this Christmas season. Happy new Year. Judy DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely creation. Thanks for joining us at Holly Jolly. Good luck.
    Lynn aka Lynnpenguin, Holly Jolly DT

    OdgovoriIzbriši