četrtek, 1. december 2016

Skrivno sporočilo

"May every sunrise hold more promise and 
every sunset hold more peace."

Čeprav vsak dan pridno hodim v šolo in med šolske klopi,
sem tokrat z domačimi nalogami precej v zaostanku.
Upam, da učiteljica Tina ne bo huda. :)




S prazničnimi voščilnicami sem še vedno pri prazni škatli.
Mi je pa zato uspelo narediti 1. domačo nalogo, kjer sem uporabila skoraj samo Najlepši par.
V šoli pri Tini mi je v oči padla voščilnica s skrivnim sporočilom.


Ker v mesecu novembru praznuje kar nekaj meni ljubih ljudi,
sem se poigrala z idejo o skrivnem sporočilu.


Ne vem, kdaj mi je zbežal november, zato sem na voščilnici uporabila,
že kar nekaj časa nazaj pobarvanega metulja, ki sem ga pobarvala s Stabillo flomastri.
Za piko na i sem mu dodala le bleščice.


Upam, da mi uspe do konca pouka pokazati še eno opravljeno domačo nalogo.
Prijeten večer želim, V.

-------------------------------------
Voščilnico prijavljam na poličko v:
Najlepši par - Omara male šole prazničnega ustvarjanja
Najlepši par - Galerija meseca decembra

6 komentarjev:

  1. Odlično si opravila domačo nalogo in lepo skrila sporočilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Valentina...čudovito opravljena naloga. Voščinica je tako sončna in pozitivna, kot ti...

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, kakšna sončna in topla voščilnica. Skrito sporočilo ti je lepo uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale topla barva me je pa kar malo pogrela v teh mrzlih dneh. Čudovita je

    OdgovoriIzbriši