ponedeljek, 13. marec 2017

So ptički se ženili

Kdaj se v naših krajih ptički ženijo? 
Vselej sredi marca - 
na Gregorjevo.
Z. Majhen

Veselo smo že zakorakali v moj najljubši mesec marec.
Preprosto obožujem pričetek pomladi, veselo ptičje žvrgolenje, lovljenje prvih toplih sončnih žarkov in prebujanje čudovite cvetoče narave, ki navdihuje ter navdušuje na vsakem koraku.
Morda pa je krivo le to, da sem pomladno dekle. :)


Že kar mesec dni je minil od moje zadnje objave, zato sedim v domači vrtni uti,
lovim zadnje tople žarke današnjega dne in pišem pomladno objavo.
Nisem pozabila na vas, le življenje se je vmes zgodilo. Včeraj pa je bilo tudi Gregorjevo.
Po ljudskem izročilu se na ta dan ptički ženijo, zato sem se spomnila, na poročno voščilnico,
ki vam jo še nisem uspela pokazati.


Ne ženijo se namreč samo ptički, temveč tudi ljudje.
Nastala je poročna voščilnica za mladi par, ki je poleti kronal svojo ljubezen.
Želja je bila, da je v modri barvi, ostalo je bilo prepuščeno mojim navdihom.
Za osrednji motiv sem izbrala cvetoče srce, ki sem ga izrezala iz osnove, nato pa vstavila belega in dodala zaljubljena ptička. V kljunčkih nosita drobno goreče srce, z željo in čestitko,
da naj njuna ljubezen gori vse dni.


V voščilnici je tudi žepek za poročni dar.
Okrasila sem še kuverto in na prednjo stran dodala srčen napis srečno.
Za zadnjo stran kuverte sem izdelala nalepko, ki zapira kuverto in jo okrasila z napisom
"Ljubezen vrti ta svet".


Naj bo temu res tako in naj ta naš nori svet vrti ljubezen.
Vsem vam pa želim prijeten začetek tedna in dobro izkoristite sončne žarke.
Pravijo, da nas bodo greli vse tja do petka.

Pomladni pozdrav,
Valentina

-------------------------------------
Voščilnico prijavljam v:
Najlepši par - Galerija meseca marca

6 komentarjev:

  1. Zelo je lepa! Že zaradi neklasične barve je nekaj posebnega... Nam so ptički pustili bonbončke na drevesu, tako da smo tudi sami malo popraznovali :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Valentina...prekrasna je! Vse na njej je tako lepo skladno in s kombinacijo lepe modre, kančka rdeče in bele je naravnost perfektna! Uživaj v pomladi :-)...se veselim ustvarjalnega navdiha, ki ti ga bo podarila :-).

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je, ker ni v tipičnih poročnih barvah, ampak sta šla mladoporočenca iz okvirjev. Močna modra s kančkom bele in pikico rdeče je krasna kombinacija. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je prebujanje pomladi zelo ljubo. Ko začutiš toploto sonca in te prijetno greje in ko se vse prebuja in začenja rasti. Voščilnica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Preprosta in zelo lepa in všeč mi je ta kontrast, belo na modrem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super barvna kombinacija, res nevsakdanja za poroko pa vendar enkratno izpade. Lepo si jo okrasila.

    OdgovoriIzbriši